Thursday, April 05, 2012

Mr MSN :)

" love you sayang " itu lah ayat yg selalu die ungkap when i'm leave him alone .. hehe ..

3 mac 2012 adalah tarikh paling perit bagi aku sebab itulah kali pertame aku marah seseorang yg aku sayang hanya disebabkan nafsu marah dan cemburu .
selepas dua minggu bertarung dengan kesedihan , aku dan dia kembali bersama .
mungkin tak macam dulu , tapi hati aku tetap seperti dulu aku kenal dengan dia .
walaupun aku tau he's had another one , but I know he's really love me like before .
mungkin dia rasa bersalah and he's came to me to ask an apologize .
he wants we're back to normal like before .

24 mac 2012 hari paling happy aku rasa .
aku dan dia berjumpa , and for me it's feel awkward selepas kejadian 3 mac 2012 hari tu ..
mungkin aku je kot yang rasa . haha .
mase tu ingat taknak jumpa tapi alang-alang dah sampai kan . haha .
lastly when I met him , he's hold my hand like nothing happend between us .
memang terkejut lah kan . hahaha .
aku nak balik pon aku buat mcm biase-biase , mesti salam tangan dia before balik . hehe .
puas gile hati aku dapat jumpe dia . 
hurm , dlm mase tu jugak aku ade tanye pasal perempuan tu .
aku ingat lagi jawapan dia .
" buat apa , banyak lagi benda nak buat dari jumpe dia " .
hahahaha . dalam hati aku gelak besar seyh .
malam tu we're on the phone .
banyak gila cerita aku dengan dia borakkan .
paling aku ingat ayat dia . 
" b akan serius dengan perempuan tu bila b dah jumpa mak ayah dia "
dan ayat ni pon aku akan ingat .
" b bukan percaya dia sangat "
hurm ..
aku mungkin tak percaya sangat dengan semua tu ,
tapi aku yakin yang dia sangat-sangat sayangkan aku .
alhamdulillah Allah dah makbulkan doa aku untuk lembutkan hati dia untuk terima aku .
dan sekarang ni aku yakin dengan takdir Allah .
Allah is The Greatest one .

so , percayalah yang Allah sentiasa bersama kita walau susah ataupun senang .
yang penting jangan lupakan Dia .

ini adalah tentang ..


.. Shafuan Nurakma ..



No comments:

Post a Comment